jew jokes suck ... my granddad died in a concentration camp
Willy Wankalot
2009-01-15 18:36:38 UTC

some jew knocked him off his guard post!
AZ Nomad
2009-01-15 22:50:39 UTC
got any jokes less than thirty years old?
Keith E.
2009-01-16 19:25:10 UTC
Just before the big shootout in front of the Tiny Town Saloon, we all
They went up in smoke during the war.
--
Keith E.
Excrementum casus
Richard Catto
2009-01-15 23:18:57 UTC
Haha. Got any dumb mick jokes?
Parsons
How about some S. A. jokes or will they upset you again, Retard.
Ghost in the Shell
2009-01-16 00:00:53 UTC
Wouldn't he cry like a blubbering beeyotch?
Parsons
2009-01-16 00:43:22 UTC
That he would along with mail bombing and net copping you.
Richard Catto
2009-01-16 00:13:59 UTC
Post by Parsons
Post by Richard Catto
Post by Willy Wankalot
jew jokes suck.
my granddad died in a concentration camp
some jew knocked him off his guard post!
Haha. Got any dumb mick jokes?
How about some S. A. jokes or will they upset you again, Retard.
No problem.

'n Vragmotorbestuur se vragmotor sit vas onder 'n lae oorbrug. 'n
Verbyganger vra 'n onnosel vraag: 'Sit jy vas?' 'Nee,' antwoord die
vragmotorbestuurder, 'Ek gaan die brug afgelewer en my petrol het
opgeraak.'

* * *

'n Argeoloog was besig om te werk in die Negev-woestyn in Israel en
kom toe af op 'n kis waarin daar 'n mummie is. Nadat hy dit ondersoek
het, skakel hy die kurator van 'n beroemde argeologiese museum, en sê
vir hom: 'Ek het 'n mummie ontdek van 'n man wat 3000 jaar gelede aan
'n hartaanval gesterf het!' Waarop die kurator hom antwoord: 'Bring
hom in, dat ons hom kan ondersoek.' 'n Maand later bel die kurator die
argeoloog: 'Jy was toe reg omtrent die mummie se ouderdom EN die
oorsaak van dood. Hoe op aarde het jy geweet waaraan hy dood is?'
'Maklik', sê die geoloog, 'In sy hand was daar 'n kleitabletjie met
die woorde: 'Tien duisend sikkels op Goliat...'

* * *

Die Belg hoor hy is verplaas na Suid-Afrika en is baie ontsteld
daaroor, want hy het gehoor van al die moorde, diefstal en skakings.
Toe hy agterkom die ou wat langs hom in die kroeg sit, is 'n Suid-
Afrikaner, vra hy hom dadelik uit. 'Nee, man, ou pel,' sê die Suid-
Afrikaner, 'Suid-Afrika is 'n lekker plek om te bly. Jy kan gratis vir
jou 'n huis enige plek gaan opslaan, jy hoef nie te kan lees en skryf
om matriek te slaag nie, en as jy jou werk verloor sluit jy aan by die
ANC en word 'n parlementslid.' 'En,' vra die Belg, 'wat voor werk doe
je?' 'O, ek?' sê die Suid-Afrikaner, 'Ek is die rear gunner op 'n
broodafleweringswa.'

* * *

Mike en sy vrou besef hulle moet bykom in die nuwe Suid-Afrika en
besluit om 'n swart babatjie aan te neem. Nie lank nie, toe laat weet
die sosiale werkster dat daar 'n pasgebore babatjie beskikbaar is, en
hulle hom maar kan kom haal. Hulle maak so, en op pad huis toe hou
hulle met baba en al stil by die tegniese kollege, en skryf in vir 'n
Zulukursus. 'Want,' sê Mike, 'dis net 'n jaar dan begin die mannetjie
praat...'

* * *

Die boer wys sy plaas vir sy blonde besoekster. 'En hier is ons
koeie,' verduidelik die boer. 'Daardie en daar anderkant is darem 'n
pragtige bruin kleur, nê' sê die besoekster. 'Dis 'n Jersey' sê die
boer. 'Is dit regtig so?' sê die besoekster 'Ek dog dis haar vel.'
Parsons
2009-01-16 00:42:30 UTC
Post by Parsons
Post by Richard Catto
Post by Willy Wankalot
[...]

You too stupid to post in English, Turd Breath?

Richard Catto
Are you too stupid to understand Afrikaans?
Parsons
Keep your gibberish where it belongs, Retard.
Dougal
2009-01-16 09:44:07 UTC
Post by Willy Wankalot
jew jokes suck.
Really? I find them an absolute gas.
Dipl. Ing. (FH) Volker Wollny
2009-01-27 12:32:15 UTC
Post by Willy Wankalot
jew jokes suck.
my granddad died in a concentration camp
some jew knocked him off his guard post!
We have a different vesion in Germany:

He fell from the watchtower while he was drunk...

wy
--
Ein gesparter Pfennig ist ein verdienter Pfennig -
und zwar ein steuerfrei verdienter!